środa, 19 października 2011

PAŹDZIERNIKOWO

Już po połowie października. Niubłagalnie zbliża się listopad. Ale to nic, mimo, że jestem zmarźluchem to dzisiejsza pogoda nastraja mnie refleksyjnie. Po kilku dniach wzmożonych nerwów nieco się uspokoiłam i najchętniej wybrałabym się na porządny spacer.

U mnie w domu trwa remont. I zapewne nie skończy się aż do Bożego Narodzenia. Trudno. Przeżyję:) Już niedługo moje urodziny. Dokładnie 1 listopada:) Tak tak, urodziłam się na Wszystkich świętych ale za to trudno zapomnieć datę moich urodzin. Już teraz mój Mąż zapowiada mi prezent i nie mogę się doczekać, ale nie dla prezentu samego, ale po to, aby zobaczyć co tym razem wymyśli:)

Z niecierpliwością czekam również na listonosza, który ma przynieść niebawem sweterek Atmosphere oraz sweterek dla Synka. Ciekawe co pierwsze dojdzie? Nadal zastanawiam się nad kupnem botków na koturnie i ciągle się waham na wciśnięciem "kup" na allegro. Jakoś tam bardziej mi się podobają niż w sklepach w których sprawdzałam. Nie mogę się zdecydować.





AAAAA!!! Wczoraj mój Synek miał pasowanie na przedszkolaka. Taka byłam dumna z niego, a jaki on był dumny:) Było przedstawienie, tort ze sztucznymi ogniami i impreza dla dzieci i rodziców. Mam niestety mało zdjęć, gdyż jeszcze nie przyszedł mój aparat z naprawy, więc cykaliśmy zdjęcia telefonami:) Ale nie są zbyt dobre. Nawet kiepsko robił zdjęcia telefon, który testuję z Play. Ale zawsze jakaś pamiątka jest:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza.