czwartek, 20 września 2012

Jardins du Monde

Witajcie!
Wczoraj złożył wizytę kurier i oto jestem posiadaczką dwóch nowych żeli pod prysznic Yves Rocher z serii Jardins du Monde. Bardzo lubię te kosmetyki a ta gama żeli pod prysznic jest jedną z moich ulubionych i wypróbowałam już każdy jaki tam tylko był:) Moje ulubione to bawełniany oraz kawowy, mają takie niesamowite zapachy, że chciałoby się je zjeść, a przynajmniej nie wychodzić spod prysznica:)
Kolejną zaletą żeli jest ich skład: naturalne, często ekologiczne składniki, ekstrakty roślinne z bio-upraw na całym świecie, zazwyczaj dodawana gliceryna, która dobrze nawilża i delikatna baza myjąca. Do tego są bardzo gęste i mocno się pienią.
Moim daniem również opakowania zasługują na dobrą ocenę, tylko ciężko się je otwiera, trzeba sobie pomagać paznokciem, ale za to wiem, że nigdzie mi się nie wyleje, nawet, kiedy go położę do góry dnem.
Teraz kolej na wypróbowanie nowych żeli: GRANAT Z HISZPANII oraz FIOLETOWY RYŻ Z LAOSU.
Pierwszy, granatowy ma postać żelu, pachnie nieziemsko, słodko, natomiast drugi to żel kremowy, które ja osobiście bardziej wole od zwykłych żeli. Ten ryżowy podobnie jak bawełniany pachnie delikatnie, słodko, właśnie tak kremowo:)
Jak widzicie nad żelami są same ochy i achy:) Ale są to faktycznie jedne z moich ulubionych produktów do mycia na rynku.
Muszę jeszcze dodać, że taki żel kosztuje 9,90 jednak bardzo często są na niego promocje i ja je zakupiłam po 6,90 każdy:)



3 komentarze:

  1. Chetnie złapałabym sie za nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pięknie, opakowania są śliczne :) Jaką mają pojemność? Bo wyglądają na dość malutkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba mają po 200ml to nie tak mało mimo, że faktycznie wydają się mniejsze. I są gęste i wydajne.

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza.