wtorek, 17 lipca 2012

Na zielono i na szaro

Hello!!
Jak tam spędzacie lato? Wyjeżdżacie gdzieś? Ja niestety w tym roku nie i ma to swoje plusy oraz minusy. Ostatnio gościłam u siebie siostrzenicę mojego M i było fajnie, ale jednak dwójka dzieci jest dosyć absorbująca. A propos, to mój syn ostatnio domaga się rodzeństwa i zadaje już "te" pytania, na które odpowiedzieć nie jest łatwo hehe:) Np. jak to jest że w brzuchu robi się dzidziuś? Ogólnie wytłumaczyliśmy mu, że rodzice muszą się mocno przytulać, a potem robi się dzidziuś, jest malutki, potem w brzuszku rośnie, było oglądanie USG z ciąży oraz zdjęć z okresu niemowlęcego. A potem Dawid powiedział: no dobra idźcie się przytulać robić braciszka:) heh

Tak poza tym zrezygnowałam z kilku zdjęć moich stylizacji. Ostatnio przyznaję, nie czuję się z byt dobrze w swoim ciele, te kilka kilo może nie doprowadza mnie do szału, ale przynajmniej nieźle wkurza:) Mimo to mam dla was zdjęcia w moich spodniach, pokażę już wkrótce:)
A teraz tylko zdjęcia moich nowych dwóch bluzeczek, takich raczej na umiarkowaną temperaturę, a tej tez ostatnio nie brakuje. Pierwsza to tunika nietoperz w kolorze zielonym (aparat tego nijak nie chce złapać). Jest cudowna, ma rękawki 3/4 a z tyłu wycięcie. dobrze się w niej czuję. Z dtugiej bluzeczki też jestem zadowolona. Potrzebowałam zwykłej, szarej bluzeczki zapinanej na napy, szukałam długo i znalazłam taką, która mi odpowiada, jest miła w dotyku i dobrze się w niej czuję, chociaż mogłaby być bardziej dopasowana:)

Już wkrótce recenzje kremów z YR i balsamu ujędrniającego Nivea.
Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko umieścić na blogu hehe:)

Buziaki:*







10 komentarzy:

  1. ten kolor to jeden ten sam tylko na pierwszych zdjęciach jest wypłukany do granic mozliwości ;) :P

    ojj odpowiadac na takie pytania jest ciężko heheh ale dałaś radę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy ...ciekawa bluzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello! Great blog! The last post is very interesting and beautiful! Let's follow each other, if you agree, then let me know!)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Te niebieska z checia bym Ci podkradla:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze poczytaj, jak dobierać ubrania do swojej figury? Poczujesz się lepiej jeśli poeksperymentujesz z ubraniami, to zawsze pomaga na gorsze dni.
    Jesteś mama, masz prawo mieć wymagania co do swojego ciała, z reszta nikt nie jest idealny. Zawsze można wyglądać seksownie tylko trzeba chcieć. Usmiechnij się do siebie i do roboty :-)
    A ja trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Madziu, cieszę się, że podoba Ci się mój tatuaż. To mój skarb. Impossible is nothing. Przypomina mi o tym, że niemożliwe nie istnieje, że Niemożliwe to słowo, które mówimy kiedy godzimy się na to co mamy.
    Kiedyś mój partner powiedział mi, że mam słomiany zapal, że chcę, ale pocwicze dzień,dwa a później odpuszczam. Chyba przyszły dni, kiedy zaczyna mi się to, mimo zmęczenia podobać
    Wierzę w Ciebie. Pomysl o czym marzysz, podziel to ba mniejsze etapy, napisz konkretne terminy TO WAŻNE i nagradzaj się np za każde 2 kg mniej
    to motywuje.
    Wierze w Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi lovely, how are you?
    The blue is cool!!!
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu co u Ciebie? kiedy napiszesz nową notkę?
    jak Ci idzie trening?

    OdpowiedzUsuń
  9. o a znasz ten tonik? możesz mi powiedziec o nim cos więcej? ja nigdzie nie mogę znależc jakiegos jego opisu czy dzialania...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza.